Garantie en klachten

We staan achter de kwaliteit van onze producten en streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden. Als je echter niet tevreden bent met je aankoop of als er zich problemen voordoen, staan we klaar om te helpen.

Garantie

Garantie

Gordijn Meester is als verkoper verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan moeten wij als verkoper zorgen voor herstel of vervanging en zelfs voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is. Voor de gordijnen van Gordijn Meester op de webshop is een garantie van 5 jaar van toepassing. Dit met uitzondering van elektrische ophangsystemen, hierop geven wij een garantie van 1 jaar.

Klachten

Wat doe ik als ik niet tevreden ben met mijn gordijnen?

Mocht je niet tevreden zijn met je gordijnen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kijken samen met jou naar een passende oplossing. 

Retourneren

Het herroepingsrecht geldt niet voor op maat gemaakte producten, aangezien deze niet snel meer kunnen worden verkocht, toch kun je het beste contact opnemen met ons als je niet tevreden bent. Je kunt stalen bestellen om zo zeker te zijn van je aankoop. Ook kunnen we bij je langskomen in omgeving Alkmaar om grotere stalen te laten zien en om advies te geven.

Winkelwagen